Hibrit bir çalışma alanında üretkenliği sürdürme ve hızlandırma

Bir müşteri sözleşmesinin yenilenmesinden bir tedarikçi faturasının onaylanmasına kadar, hibrit çalışma düzeninde süreçleri nasıl iyileştireceğinizi öğrenin.

Büyük bir ofiste dizüstü bilgisayarlarıyla birlikte çalışan insanlar

Ekiplerinizi, nerede olurlarsa olsunlar hazır tutmak ister misiniz?

Tarihsel olarak, "ofis çalışanları" ifadesi, yalnızca insanların çalıştıkları yer için değil, aynı zamanda bilgi tabanlı ve son yirmi yılda bilgisayarlarda gerçekleştirilen işlerin türü için de bir kısaltma olmuştur.

Son yıllarda ofis işi kavramı bir kez daha değişime uğradı. Kuruluşlar, tek bir yere bağlı kalmaları yerine, üretken olmaya devam etmeleri koşuluyla çalışanların herhangi bir yerden çalışmalarına giderek daha fazla izin veriyor.

Müşterilerimizin çoğu, şirket merkezi veya şubelerden, çalışanların evlerine, ortak çalışma alanlarına veya seyahat sırasında tren vagonlarına ya da bekleme salonlarına kadar çeşitli çalışma alanı türlerini bir araya getiren bu hibrit çalışma modeline uzun dönemli olarak geçiş yapıyor.

Hibrit çalışma yaygınlaştıkça BT liderlerinin kafasındaki soru ofis dışında çalışmanın nasıl gerçekleşeceğinden, ofis dışı çalışmanın olabildiğince verimli hale getirmek için nasıl optimize edileceğine doğru evriliyor.

Aşağıda, hibrit bir çalışma ortamında üretkenliği sürdürmek ve hızlandırmak isteyen kuruluşlar tarafından sıkça sorulan dört soruyu inceliyor ve Canon'un bunları ele almasına nasıl yardımcı olabileceğini açıklıyoruz.

Departmanlarımızın çoğu, günlük iş akışlarında hâlâ kağıt kullanıyor. Bu hibrit modele uyum sağlamayı olmayı zorlaştırır mı?

Şirketlerin faaliyetlerinin basılı belgelere bağlı olması yaygın bir durumdur. Bu, hibrit çalışma modeline geçişi imkansız kılmaz ancak daha karmaşık hale getirebilir.

Tamamen dijital belgelerin kullanıldığı bir modele hemen geçilmesi gerekmez ancak zaman içinde basılı belgelere olan bağımlılığı optimize etmek son derece önemlidir. Bunu yapmak yalnızca ekiplerinizin başka konumlardan çalışmasını kolaylaştırmakla kalmaz, aynı zamanda hem finansal hem de çevresel maliyetlerin düşmesini sağlar.

Canon olarak uzmanlık alanımız basılı ve dijital süreçleri bir araya getiren karmaşık belge iş akışlarını yönetmek ve entegre etmek üzerinedir. Çoğu kuruluşun dijitalleşme yolunda olduğunu biliyoruz ve bu konuda size destek olabiliriz. Kuruluşunuzun kendine özgü nasıl bir dengesi olursa olsun bir hibrit modele uyum sağlamak konusunda size özel destek sağlayabiliriz.

Basılı belgelere dayalı iş akışlarını kullanan ekiplerin dağıtılmış bir ekipte verimli bir şekilde çalışabilmesini nasıl sağlayabiliriz?

Belirli zamanlarda merkezi bir konumda belirli sayıda çalışanın bulunmasına hâlâ ihtiyaç duyulabilse de, hiçbir çalışan çıktı alma veya tarama ihtiyaçları nedeniyle bir yere bağlı kalmamalıdır.

Canon olarak, evden çalışma için masaüstüne uygun boyutlarda cihazlar ve yoğun ofisler için üretilmiş güçlü çok işlevli cihazlar da dahil olmak üzere her tür çalışma alanı için tasarlanmış donanımlar sunuyoruz. Cihazlarımız ekiplerin ofis dışında bile ihtiyaç duydukları belgelere erişmesine olanak veren dahili bağlantı özelliğine sahiptir.

Örneğin, imageRUNNER ADVANCE DX C5800 Serimiz ile belgeler doğrudan OneDrive ve Dropbox gibi bulut depolama platformlarına veya mevcut iş akışı uygulamalarına yüklenecek şekilde taranabilir. Ayrıca makine öğrenimi yazılımı tarafından otomatik olarak depolanabilir veya kategorize edilebilirler. Bu da insan hatalarını azaltarak ekiplerin farklı konumlar arasında belge paylaşmasını ve iş akışlarına devam etmesini kolaylaştırır.

Canon'un Print Business ve uniFLOW Online Print & Scan gibi mobil uygulamalarıyla olan uyumluluk sayesinde çalışanlar, hareket halindeyken bile belgelerini baskıya gönderebilir veya cep telefonlarına dijitalleştirilmiş belgeler alabilir ve bu sayede nerede olurlarsa olsunlar işlerini verimli bir şekilde gerçekleştirebilirler.

Donanımımızı, cihazlarımızla sorunsuz bir şekilde çalışacak şekilde tasarlanmış kapsamlı bir yazılım paketiyle bir araya getiriyoruz. Cloud Workspace İş Birliği – Süreç Otomasyonu gibi çözümler, hibrit bir işletme için ideal bir belge yönetimi ve iş birliği hizmeti sağlar. Bu, çalışanların belgeleri her yerden anında bulmasını, güvenli bir şekilde erişmesini ve onları işlemesini sağlayan bulut tabanlı bir "konumdan bağımsız" platformdur.

Süreç otomasyonunun çalışanların üretkenliğini destekleyebileceğini biliyoruz ancak bütçenin de göz önünde bulundurulması gerekir. Dağıtılmış bir iş gücünü desteklemek için hangi otomasyon uygulamalarına öncelik vermeliyiz?

İlk olarak, iş akışlarınızın şirket dışında taşınması halinde hangi noktalarda sorun çıkacağını düşünün. Süreç otomasyonu, tekrarlayan, yapılandırılmış görevleri üstlenmede veya çoğaltmada gerçekten faydalı bir araçtır. Bunu hibrit iş gücü bağlamında düşünecek olursak, odak noktanız, genellikle ekipler tarafından şahsen yönetilmesi gereken tekrarlayan görevleri otomatikleştirmek olmalıdır.

Canon, kuruluşların bu süreçleri yönetmesine yardımcı olma konusunda oldukça deneyimlidir. Teknolojilerimiz, çalışanların yükünü hafifletmeye yardımcı olur. Böylece çalışanlar zamanlarını daha değerli görevler için kullanırken iş akışları verimli bir şekilde ilerleyebilir.

Cloud Workspace İş Birliği – Süreç Otomasyonu hizmetimiz, sözleşme yönetimi ve fatura işleme gibi yaygın iş uygulamaları için önceden yapılandırılmış ve otomatikleştirilmiş iş akışları sağlar. Cihazlarımızı satın alan kuruluşlar, dijital iş akışlarını doğrudan bu cihazlardan anında etkinleştirerek işlerin farklı konumlar arasında verimli bir şekilde ilerlemesine yardımcı olabilir.

Elinde telefonuyla gülümseyerek bir binanın önünde duran kırmızı giysili bir kadın.

Hibrit bir çalışma modeline geçmek BT ekibimiz için ilave karmaşıklık anlamına gelir. İlave işler nedeniyle oluşan yoğunluğu nasıl önleyebiliriz?

BT'yi hibrit bir çalışma ortamında yönetmek basit değildir. Ekiplerin verilerine ve belgelerine erişmesini sağlamaktan yeni güvenlik açıklarını önlemeye kadar dikkate alınması gereken birçok husus vardır.

Hibrit çalışmayı olabildiğince verimli hale getirmek için BT varlıklarınıza karşı bütünsel bir bakış açısı benimsemek önemlidir. Kuruluşunuz farklı konumlardan faaliyet gösteriyor olsa bile bunlar birbirinden bağımsız değildir. Ekiplerinizin aralarında sorunsuz bir şekilde iletişim ve bağlantı kurması gerekir. Araçları ve çözümleri bir araya getiren parça parça bir BT yaklaşımı benimsemek, dağınık iş akışlarına ve entegrasyon sorunlarına neden olarak daha fazla gecikmeye ve karmaşıklığa yol açabilir.

Bu nedenle, konu sadece teknoloji sağlamak değil, birlikte ve farklı konumlar arasında sorunsuz çalışan bir teknoloji sağlamaktır. Bu, her yerden etkili çalışmayı desteklemek üzere tasarlanmış bir donanım, yazılım ve hizmet ekosistemi olan Dijital Dönüşüm Hizmetlerimizin merkezine konumlandırdığımız bir husustur. Bu denenmiş ve test edilmiş teknolojiler birlikte çalışarak çalışanlar ve BT ekibi için karmaşıklığı ve kesinti sürelerini azaltacak şekilde tasarlanmıştır.

Ayrıca, bir cihaz filosunu yönetmenin en uygun koşullarda dahi sıkıntılı olduğunu, cihazlar şirket ofislerinde dahi olmadığında ise özellikle zor olabileceğini biliyoruz. Bulut tabanlı yazılımımız uniFLOW Online, tüm çalışma konumlarını birbirine bağlayan tek bir platform sunar. Bu platform üzerinden cihazlar nerede olursa olsun, kullanıcı güvenlik izinlerinden baskı kullanımını izlemeye kadar, çalıştığınız her yerden filonuzu merkezi olarak yönetebilirsiniz.

Üretkenlik planlaması

Üretkenlik, bir kuruluşun kâr-zarar tablosuyla yakından bağlantılıdır ve bu nedenle her yöneticinin öncelikler listesinde üst sıralarda yer alır. Birçok kuruluş, geleneksel çalışma modellerini değiştirmenin çalışanlarının üretkenlik seviyeleri üzerindeki etkisi konusunda endişe duyacaktır.

Ancak doğru iş ortağı ve doğru ekosistem ile hibrit çalışma, yalnızca "işleri her zamanki gibi" sürdürmenizi sağlamakla yetinmez. Bunun yerine, üretkenliği hızlandırmak için mevcut iş akışlarını yeniden değerlendirme ve optimize etme fırsatı sunar.

Bu arada, doğru teknoloji temellerine yatırım yapmak, yalnızca içinde bulunduğumuz zaman ve mekan için hibrit çalışma geliştirmenize yardımcı olmakla kalmaz. Kuruluşunuzun geleceğini sürekli optimizasyon için bir fırsat olarak görmek önemlidir. Bu temel, BT ekiplerinin organizasyonlarını değişime hazırlamalarına yardımcı olarak gelecekte gelişmeyi ve optimizasyonu kolaylaştırır.

Üç yetişkinin Hybrid in Action'ın ön kapağından alınmış çizgi roman tarzında bir illüstrasyonu

Hibrit Çalışma Harekete Geçiyor!

Canon'un teknoloji ekosisteminin, kuruluşunuz için üretken hibrit çalışmayı nasıl desteklediği hakkında daha fazla bilgi alın.

İlgili Ürünler ve Çözümler

uniFLOW Online

Kuruluşların bütün baskı ortamlarını bulut üzerinden yönetmesine imkan sağlayan gelişmiş, güvenli bir baskı ve tarama çözümü.

Yönetilen Baskı Hizmetleri

Baskı yönetiminiz için dış kaynak kullanarak çalışanların yükünü azaltın, paradan tasarruf edin ve veri ihlallerini önleyin.

imageRUNNER ADVANCE DX C5800 Serisi

Gelişmiş akıllı A3 renkli çok işlevli cihazlarımızla belgeleri daha hızlı ve daha güvenli bir şekilde yönetin ve işleyin.

Daha fazlasını keşfedin

Dijital Dönüşüm Hizmetleri

Çalıştığınız her yerden dijital dönüşümünüzü ileriye taşıyın

Hibrit çalışma alanında bilgi güvenliği yönetimi

İş gücünüzün konumundan bağımsız olarak Canon ile verileri güvenli şekilde yönetmeye yönelik temel ipuçlarını edinin.

Daha iyi iş operasyonlarına yönelik 5 ipucu

Günlük iş akışlarınızın yeniden planlanmasından buluta geçişe kadar bu temel yapılacaklar listesi ile stratejinizi düzenleyin.

Üretken bir hibrit çalışma ortamı oluşturmak hakkında konuşmak için bize ulaşın.