Paranızın karşılığı
Bakımlı ve desteklenen bir cihaz sayesinde yatırımın getirisini en üst düzeye çıkarın.
Easy Service Plan, kurulum hizmeti sunan ve aynı zamanda eğitim, destek ve bakım hizmetlerini de içeren bir servis paketidir.
Canon Easy Service Plan ile içiniz rahat etsin, kaliteyi güvence altına alın ve ekipmanlarınızın tam çalışır kapasitede olduğundan emin olunuz.
Birçok hizmet paketi içeren kapsamlı bir ürün bakımının desteğiyle işletmeniz daha verimli çalışabilir. Bunlara kurulum ve eğitimin yanı sıra yazıcı bakımı ve onarımı için sabit sözleşmeler de dahildir. Canon, kendi ofisinizin rahatlığında yerinde onarım veya yerinde bakım ile size destek sağlayabilir.
Birinci kalite uzmanlığımız imagePROGRAF geniş format yazıcıları, imageFORMULA tarayıcıları, i-SENSYS lazer yazıcıları ve imageRUNNER çok işlevli yazıcıları ile faks cihazlarını destekleyebilir.
Ürünün ve yüklenen yazılımın işlevleri ve özellikleri ile arıza tespitin ayrıntılı bir şekilde gösterildiği yarım günlük eğitim. Bu planda yazıcı menüleri, yazıcı kafası temizliği/değişimi, medya yerleştirme, Windows/Macintosh yazıcı sürücüsünün ve ilgili yardımcı program yazılımlarının temel ve gelişmiş işlevleri yer alır. Ayrıca PosterArtist LT özellikleri ve işlevleri de dahildir*.
[*] PosterArtist programının tam sürümü satın alındıysa LT sürümü yerine bu sürüm yüklenir ve yapılandırılır.
Easy Service Plan ürününüzü satın aldığınız için teşekkür ederiz. Lütfen tüm koşul ve şartları okuduğunuzdan ve ürünün alım tarihinden 90 gün içerisinde plan paketinizi kaydettiğinizden emin olun.
Hizmet Masası İletişim Bilgileri:
0090 (0)850 255 22 66
Çalışma Saatleri:
09:00 - 18:00 (Pazartesi - Cuma)
Ürünüm için nasıl servis veya destek talep edebilirim?
Hizmet Hattı İletişim Bilgileri:
i-SENSYS: +90 (0)850 255 22 66
imageFORMULA: +90 (0)850 255 22 66
imageRUNNER: +90 (0)850 255 22 66
imagePROGRAF:+90 (0)850 255 22 66
WG7500 Serisi: +90 (0)850 255 22 66
Çalışma Saatleri:
09:00 - 18:00 (Pazartesi - Cuma)
Destek hattımız resmi tatil günlerinde kapalıdır.
Belirtilen numaradan sadece ürün desteği verilmektedir, lütfen unutmayınız.
Size en hızlı şekilde yardımcı olabilmemiz için lütfen:
Canon Hizmet Hattı ile arızaları telefon üzerinden çözün; çözemezseniz yetkili bir servis mühendisi bir sonraki iş gününde sizi yerinizde ziyaret edecektir*.
Arızalar telefon üzerinden çözülemezse masaüstü yazıcı ve tarayıcılar ek ücret olmaksızın iade edilebilir ve onarılabilir*.
*Easy Service Plan, teklifi ve koşulları ülkeye göre değişiklik gösterebilir.
Tam kurulum ve ürününüzün işlevleri ve özelliklerinin kullanımına dair temel eğitim*.
Hizmet hattımız ve yetkili mühendislerimiz oldukça yetenekli ve deneyimlidir.
Yapılandırılmış bir destek süreci işletmenin sorunsuz şekilde çalışması için bildirilen tüm sorunların etkili bir şekilde düzeltilmesini sağlar.
Ekibimiz, iş ekipmanlarınızı iyi çalışır durumda tutmak için denenmiş ve güvenilir araçlar kullanır.
Bakımlı ve desteklenen bir cihaz sayesinde yatırımın getirisini en üst düzeye çıkarın.
İstediğiniz zaman teknik destek, öneri ve uzaktan sorun çözme hizmetlerine erişin.
Sabit sözleşme dönemleri ile bütçenizi daha etkili şekilde planlayın.
İşletmenizi eksiksiz güvence ve minimum hata oranı ile çalıştırabilirsiniz.