İçiniz hep rahat olsun
Kullanıcılar henüz fark etmeden olası sorunları tanımlayabiliriz.
Canon çıktı yönetim sisteminizdeki beklenmedik sorunlar, arıza süresine yol açarak verimliliği ve çalışan moralini ciddi şekilde etkileyebilir. Baskı ve tarama ortamınızı beklenmeyen sorunlardan koruyarak daha fazla kontrol ve iyileştirilmiş kullanıcı deneyiminin tadını çıkarın.
Canon Uzaktan Olay Yönetimi, baskı sunucusu izlemeyi kullanarak standart Canon Yazılım Desteğinizi tamamlayan bir proaktif destek hizmetidir. Baskı ve tarama altyapınızın erişilebilirliğini en üst düzeye çıkarın ve işletmenizin sorunsuz şekilde çalışmasını sağlayın.
Çıktı yönetim sisteminizin sürekli uzaktan izlenmesi sayesinde olası tüm sorunlar en erken şekilde tanımlanabilir ve araştırılabilir.
İşiniz aksamasın - önemli olay bilgisi içeren uyarılar, daha detaylı araştırma için otomatik olarak Canon Hizmet Masasına gönderilir.
Uzaktan arıza çözümü veya müşteriye bildirim sunarak ufak arızaların büyük sorunlara dönüşmesini engelleyin.
Destek ekibimiz, bildirilen tüm arızaların gerekli analizini ve çözümünü gerçekleştirmek için yılların uzmanlığına sahiptir.
Proaktif hizmetimiz tarafından belirtilen tüm arızaların tam takibi.
Destek ekibimiz, çıktı yönetim sisteminizin izlenmesi ve bakımı için denenmiş ve test edilmiş araçlar kullanır.
En yeni ürün güncellemelerine, yükseltmelere ve uzman teknik desteğe erişim sağlayın.
Her boyuttaki işletme, Canon MPS çözümleriyle üretkenliği artırıp maliyetleri azaltabilir.
İşletmenizdeki baskı işlemlerinin kontrolünü yeniden elinize alarak maliyetleri azaltın ve uyumluluk sağlayın.