Dijital Posta Odası

Manuel olarak posta işleme: Zaman alıcı ve hatalara açık. Canon Dijital Posta Odası ile ister kâğıt üzerinde ister dijital olsun, gelen tüm postaları otomatik olarak yakalayabilir, işleyebilir ve güvenli bir şekilde arşivleyebilirsiniz. Bu, bilgilerin çok sayıda departman ve kişiyle hızla ve geniş ölçekte paylaşılması anlamına gelir.

Belgeleri olması gerektiği yere hızlı bir şekilde ulaştırın

Posta odanızı, sadeleştirilmiş dijital iş akışlarının merkezi haline getirin. Böylece ekibiniz belgelere her yerden erişebilir, belgelerin üzerinde birlikte çalışarak verimliliği artırır ve hataları azaltır. Hibrit çalışma ortamları için süreçleri hızlandırmaya, uyumluluğu artırmaya ve paydaşlarınız için hizmet kalitesini geliştirmeye yardımcı olan modern bir posta çözümüdür.

Temel avantajlar

Dijital bir posta odasının işletmenizi nasıl dönüştürebileceğini görün.

Verimliliği artırın

Otomatik posta işleme, atıkları azaltıp süreçleri hızlandırırken çalışanların zamanlarını diğer görevlere ayırmasına imkân sağlar.

Müşteri hizmetlerini iyileştirin

Daha hızlı posta işleme, müşteri hizmetlerinin geri dönüş hızını artırırken dijital iş akışları, yüksek kişiselleştirme olanağı sunar.

İş birliğini geliştirin

Farklı konumlardaki ekiplerin belgelere erişebilmesi ve paylaşabilmesi hibrit çalışma veya küresel iş ortamlarında verimliliği artırır.

Güvenliği ve uyumluluğu güçlendirin

Postaların dijital olarak arşivlenmesi, gizli bilgilerin yönetimi için basit ve güvenli bir yöntemdir ve denetimlerin daha kolay yapılmasını sağlar.

Kurumsal örneği görün

Canon Dijital Posta Odası için iç paydaşlarınıza güçlü bir kurumsal örnek sunmanız mı gerekiyor? Bu kılavuz yatırım getirisi projeksiyonlarını, gerçek müşteri başarı hikâyelerini ve faydalı ek bilgileri tek bir yerde sunar.

Örnek olay incelemesi: DWF – İşleri farklı yapma

Geleneksel düşünce yapısına sahip bir sektörde hızla büyüyen bir hukuk bürosu, yeni teknolojileri kullanarak belge yönetimini dönüştürmek için ideal bir konumdadır. DWF de tam olarak bunu yaptı; bu süreçte 1 milyon sterlin tasarruf sağladı. Daha fazla bilgi almak için örnek olay incelemesinin tamamını inceleyin.

Okumaya devam edin

Daha Fazlasını Keşfedin

Operasyonlarınızdaki üç gizli engel (ve bunları düzeltmenin yolları)

Operasyon ekipleri dijital dönüşüme yabancı değildir. Ancak her teknoloji yatırımının ardından gizli verimsizlikler devam edebilir. Daha fazla bilgi edinmek için makaleyi okuyun.

Operasyon liderleri için dönüşüm kılavuzu

İş süreci otomasyonunu kullanarak operasyon ekibinizin üretkenliğini artırın ve kuruluş genelinde verimliliği iyileştirin.

Finans liderinin bilgi yönetimi kılavuzu

Finans ve Ticari Borçlar ekiplerinin daha akıllı bilgi yönetimi ile verimliliği ve uyumluluğu nasıl iyileştirebileceğini görün.

Bilgi neden her kuruluşun can damarıdır ve bilgiden en iyi şekilde nasıl yararlanılır?

Bilgilerini pratik bir değer kaynağına dönüştürmek için BT karar vericilerinin neler yapması gerektiğini öğrenin.

İş otomasyonunun geleceği: Akıllı belge işlemeden yararlanmak

Infosource, akıllı belge işlemenin işletmelerin iş akışlarını otomatikleştirmesine, verilerini güvence altına almasına ve maliyet tasarrufu sağlamasına nasıl yardımcı olabileceğini açıklıyor.

Canon Dijital Posta Odası - destekleyen:

Therefore™

Therefore™, kurumsal düzeyde içerik yönetimi ve verimli belge iş akışları sağlayan bir belge yönetimi yazılımıdır.

IRIS Powerscan

IRISPowerscan™
Verileri yakalamadan işletme verileri entegrasyonuna kadar verimliliğinizi arttıran yüksek hızlı belge yakalama çözümü.

Scan2X™

Scan2x™, tarama işlemini herkes için kolaylaştıran bir akıllı belge yakalama çözümüdür.

Sıkça Sorulan Sorular

Çözümlerimiz finans, hukuk, sağlık, devlet kurumları ve perakende üretim gibi çok çeşitli sektörlere hitap etmektedir. Canon; uyumluluğu iyileştirmek, geliri artırmak ve süreçleri basitleştirmek için çözümlerimizi müşterilerimizin benzersiz gereksinimlerine uygun hâle getirme konusunda uzmanlaşmıştır.

Tamamen özel çözümler geliştirme uzmanlığına sahibiz; bu nedenle söz konusu çözümler, sizin özel iş akışlarınız, entegrasyonlarınız ve iş gereksinimleriniz doğrultusunda tasarlanır. Genel amaçlı yazılımlardan farklı olarak çözümlerimizin mevcut süreçlerinizle en iyi şekilde uyumlu olmasını sağlarız böylelikle kesintileri azaltır, verimliliği en üst düzeye çıkarırız.

EMEA bölgesi genelinde, çözümlerimizi çeşitli üçüncü taraf ürünlerine entegre etme konusunda büyük bir uzmanlığa sahibiz. Tüm olası entegrasyonları burada tek tek sayamayız ancak uzmanlardan oluşan ekibimizle görüşerek bu bilgilere erişebilirsiniz.

Zaman çizelgesi, özel gereksinimlerinize ve yapılacak değişikliğin ölçeğine bağlıdır. Her zaman iddiamızı kanıtlamak amacıyla küçük bir kavramsal doğrulama ile başlamak ve buradan yola çıkarak ilerlemek mümkündür. Birkaç gün içinde iddiamızı kanıtlamak için kullanılabilecek hızlı projelerden, çok sayıda departmanı ilgilendiren sorunlarını çözdüğümüz müşterilerle yıllara yayılan iş birliklerine varıncaya kadar deneyimimiz bulunmaktadır.

Evet, proje teslimi kapsamında bilgi paylaşımı ve eğitim de sunuyoruz; uygulama aşamasına geçtikten sonra uzun vadeli başarıyı sağlamak için özel destek ekiplerine ve kendi hesap yönetimi ekibinize sahip olacaksınız.

Hem bulut tabanlı hem de kurum içi hizmet sunarak kuruluşunuzun BT altyapısı gereksinimlerine göre en uygun seçeneği tercih etmenize olanak sağlıyoruz.

Yardıma mı İhtiyacınız Var?

İşletmeniz için en uygun dijital posta odası çözümünü oluşturmak için uzmanlarımızla görüşün.