3 YIL GARANTİ
Satın aldıktan sonra 30 gün içinde kayıt yaptırın, tüm PIXMA G serisi mürekkepli ve i-SENSYS serisi lazer yazıcılarda 3 yıl garanti fırsatını yakalayın!
3 YIL GARANTİ İÇİN YAZICINIZI KAYDEDİN
Geçerli ürünler
-
PIXMA G640
PIXMA G640, düşük maliyetle büyük miktarlarda yüksek kaliteli görüntüler yazdırmak için kullanım kolaylığı, çok yönlülük ve mükemmel baskı kalitesi sunar.
-
PIXMA G1411
Evde düşük maliyetle canlı fotoğraf ve net belge baskıları için yüksek verimliliğe sahip mürekkepli, kompakt, yeniden doldurulabilir yazıcı.
-
PIXMA G3470
Wi-Fi özelliğine sahip bu hızlı ve kullanımı kolay, yeniden doldurulabilir mürekkep tanklı 3'ü 1 arada yazıcıyla evde baskı maliyetlerinden büyük tasarruf edin.
-
PIXMA G5040
Zahmetsiz, doldurulabilir mürekkep tanklı yazıcı ile çalışma sürelerini uzatın ve maliyeti azaltın
-
MAXIFY GX5040
Yüksek verimliliğe sahip doldurulabilir mürekkep tanklarını kullanarak MegaTank ile yüksek verimli işletme baskıları elde edin. Profesyonel kalitede baskılara ve son derece düşük toplam sahip olma maliyetine güvenin.
-
MAXIFY GX7040
Yüksek verimliliğe sahip doldurulabilir mürekkep tanklarını kullanarak MegaTank ile yüksek verimli işletme baskıları elde edin.
-
i-SENSYS LBP325x
Bu kompakt siyah-beyaz tek işlevli lazer yazıcıyla üstün baskı hızları ve esnek ortam kullanımı elde edin.
-
i-SENSYS LBP6030B
Kişisel veya küçük ofislerde kullanım için tasarlanmış ekonomik ve yerden kazandıran siyah beyaz lazer yazıcı.
Sıkça Sorulan Sorular (SSS)
Canon yazıcınızı online olarak kayıt yaptırdıktan sonra başvurunuzun onaylandığını belirten bir e-posta alacaksınız. Bu e-postada, referans numaranız ve talebinizin durumunu kontrol edebileceğiniz bir web sitesinde kişisel oturum açma bilgileriniz yer alacak. Yanlış ve/veya eksik bilgi girmişseniz bu durum bu web sitesinde görünür ve size bir e-posta gönderilerek ilgili bilginin gerekli olduğu bildirilir. Bize eksik bilgileri sunmanın en hızlı yolu bu web sitesinde oturum açmak ve bilgilerinizi güncellemektir.
Kayıt işlemleri için belge yüklerken hangi formatı kullanmalıyım ve herhangi bir boyut kısıtlaması var mı?
Dosyanız 4 MB’tan büyük olmamalıdır. Sadece JPG, TIFF ve PDF formatında dosya yükleyebilirsiniz.
Hangi işlemler/ürünler bu garanti teklifinin kapsamı dışındadır?
İstisnalar Hüküm ve Koşullarda ayrıntılı olarak belirtilmiştir. Özetlemek gerekirse, istisnalar aşağıdakileri içermektedir:
1. Promosyon dışı ürünler. Uygun ürünlerin tam listesini görmek için buraya tıklayın.
2. Promosyon bölgesi dışında bir yerden satın alınan ürünler.
3. İkinci el, tamir görmüş veya yenileştirilmiş ürünler veya sahte ürünler ya da Canon şirketler grubunun fikri mülkiyet haklarını herhangi bir şekilde ihlal eden ürünler (örneğin, paralel veya “gri piyasa” ürünler dahil ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere).
Çevrim içi talep formundaki “ödeme seçeneği” ne anlama geliyor?
“Ödeme seçeneği” ürünü nasıl satın aldığınızı ifade eder.
Ürün seri numarasını nerede bulabilirim?
Seri numarasını bulmak için buraya tıklayarak “Seri numarası nerede bulunur?” bağlantısını ziyaret edin. Bu numarayı ürününüzün neresinde bulabileceğiniz size gösterilecektir. Lütfen seri numarasını EAN/Barkod ile KARIŞTIRMAYIN. Aşağıdaki fotoğrafta, genellikle ürün kutusunun yan tarafında bulunan EAN/Barkodunu görebilirsiniz. Bu, talebinizi doğrulamak için göndermeniz gereken ürün seri numarası DEĞİLDİR. Seri numarası ürünün gövdesinde bulunur. Seri numaranızı bulmanıza yardımcı olması için lütfen buraya tıklayarak kılavuzumuza bakın.
Web sitesinde takip kodumla neden oturum açamıyorum?
Lütfen oturum açma bilgilerinin büyük/küçük harfe duyarlı olduğunu unutmayın. Bu nedenle lütfen takip kodunuzu büyük/küçük harflere dikkat ederek yazdığınızdan emin olun. Çevrim içi kaydolmaya çalışırken aşağıdaki sorunlar için:
- Bir süredir kaydolmaya çalışıyorum ama olmuyor.
- Sürekli “yetkiniz yok” mesajı alıyorum.
- Formu yeniden göndermeyi denedim ama olmadı.
Bu sorunlar ÇOĞU DURUMDA web sitesine erişmeye çalıştığınız cihazdan kaynaklanır. Yani web sitesi ile ilgili bir hata değil cep telefonu/akıllı telefon, Apple Mac bilgisayar veya kullandığınız başka bir cihaz ile ilgili bir sorundur. Böylesi durumlarda tavsiye almak için kullandığınız ürünün imalatçısına danışmanız gerekir.
Yukarıdaki sıkça sorulan sorulara verdiğimiz yanıtlar sizin sorunuzu yanıtlamadıysa, aşağıdaki e-posta adresinden bize e-posta gönderebilirsiniz: yazicidestek@canon.com.tr
Talebimi çevrim içinde kaydedemiyorsam ne yapmalıyım?
Çevrim içi kayıt formu aracılığıyla kayıt yaptıramıyorsanız lütfen yazicidestek@canon.com.tr adresini kullanarak e-posta yoluyla Canon Müşteri Destek Birimi ile iletişime geçin.
Farklı Garanti Hizmeti seviyeleri nelerdir?
Servis Merkezinde Bakım ve Onarım:
Bir ürün garanti süresi içinde bir üretim hatası verirse, Canon yetkili teknisyenleri tarafından ücretsiz olarak onarılacağı Canon’un yetkili bir onarım merkezine götürülmelidir. Onarılan ürününüz size iade edilecektir.
Yerinde Servis:
Uygun bir ürün, garanti süresi içinde bir üretim hatası verirse, Yerinde Garanti hizmeti aşağıdaki yollardan biriyle sağlanır:
Yerine Bakım ve Onarım (teknisyen tarafından gerçekleştirilir)
Yerinde Ürün Değiştirme (kurye aracılığıyla gerçekleştirilir)
Farklı Garanti Hizmetleri hakkında daha fazla bilgi ve Garanti hüküm ve koşullarının tamamı için lütfen buraya tıklayın.
Promosyon Kapsamındaki Garanti Hizmetini nasıl talep ederim?
Talebiniz doğrulandıktan sonra, bu teklif aracılığıyla sunulan uzatılmış ve/veya yükseltilmiş garanti hizmetlerini almanız gerekiyorsa lütfen buraya tıklayarak Canon Destek Birimi ile iletişime geçin.
a. Cihaz/yazıcı modeli adını ve seri numarasını eksiksiz bir şekilde girin*;
b. Bilgisayarınızda yüklü olan İşletim sistemini onaylayın (ilgiliyse);
c. İletişim bilgilerinizi, cihazın/yazıcının bulunduğu adresi ve E-posta adresinizi onaylayın;
d. Çevrim içi garanti kaydını yaptırdıktan sonra size gönderilen e-posta onayına göre ürün satın alma fişi/faturası ve etkinleştirilmiş promosyon garantisi teklifinin kanıtını sağlayın;
e. Arıza açıklamasını net bir şekilde yazın ve tavsiye edildiği şekilde arıza tespit işlemlerini gerçekleştirin;
f. Garanti hizmetini alabilmeniz için Yardım Masasının size sunduğu talimatlara uyun.
* Seri numarasının yerini bulmak için yardım almak istiyorsanız lütfen buraya tıklayın.