Canon, gerçekleştirdiği “See No Limits” etkinliği ile prodüksiyon ve yayıncılık sektöründe adından güçlü bir şekilde söz ettirdi

Görüntüleme teknolojileri lideri Canon; Orta Doğu ve Türkiye bölgesi olarak Dubai'de canlı prodüksiyon, yayıncılık ve uzaktan kontrol alanlarındaki son teknoloji imkanlarını sergilediği “See No Limits” etkinliğine ev sahipliği yaptı. Bölgede bir ilk olan etkinlikte aynı zamanda kampanyanın resmi lansmanı da gerçekleştirildi. Canon Marka Elçileri en iyi uygulamalarını Körfez Ülkeleri (GCC) ve Türkiye'den gelen izleyicilerle paylaşarak en son yenilikler hakkında bilgi verdi.

Canon Orta Doğu ve Türkiye B2C İş Birimi Direktörü Binoj Nair “See No Limits” etkinliğinde

Canon'un “See No Limits” etkinliğinde kullanılan geniş ürün ekosistemi

“See No Limits”; Canon müşterilerine, ürünleri ve post prodüksiyon ortamları arasında kusursuz ilerleyen iş akışları ile yüksek kaliteli videolarda en iyiyi sunan destansı bir görüntüleme ekosistemi vadediyor. Katılımcılar etkinlikte Canon'un PTZ, Sinema ve ENG kameralarından oluşan ekosistemini kullanan Çoklu Kamera Çözümüne tanıklık etme fırsatı sağladı. Ayrıca PTZ kameraları gibi uzaktan operasyon, canlı yayın çözümleri; Canon PTZ ve ML sistemlerini kullanan canlı yayın ve podcast çözümleri gibi Canon'un görüntüleme teknolojilerinin yetkinliklerini bizzat yerinde inceleme şansına da sahip oldu. 

Canon, üç seçkin sektör uzmanını, bilgilerini ve küresel en iyi uygulamalarını paylaşmak üzere etkinliğe davet etti. Fransa'dan Sébastien Devaud; M6, France TV, Canal+ ve MTV gibi büyük yayıncılarla yaptığı çalışmalar ve çok uluslu markalar için TV reklamları, filmler, kampanyalar hazırlaması ve üretmesiyle tanınıyor. Bir başka Canon marka elçisi Abdulaziz Alsorayai, fotoğrafçılıktan geçiş yaptığı video alanında bir sektör uzmanı ve özellikle yiyecek-içecek şirketleri için göz alıcı görüntüler oluşturmasıyla tanınıyor. Fotoğrafçılığa genetikten geçiş yapan, çalışmalarını Mısır, Kanada ve Ekvador'da sergileyen Hasan’ın eserleri CNN ve BBC Arabic gibi medya kuruluşlarında yer aldı.

Canon, etkinlikte ayrıca ürünlerini kullanan son kullanıcıları desteklemeye yönelik taahhüdü doğrultusunda “See No Limit” adlı eğitim serisini de tanıttı. Canon Marka Elçileri tarafından sunulan eğitim serisi, Canon’un profesyonel fotoğraf makinelerinin çeşitli becerilerini sergileyen 20 bölümden oluşuyor.

Etkinliğe BAE, Suudi Arabistan, Kuveyt, Katar, Umman ve Türkiye'den yayıncılık, prodüksiyon, kiralama, eğitim, kurumsal, konaklama, güvenlik ve resmi kurum gibi çok çeşitli sektörleri temsilen katılımlar gerçekleşti. Canlı gösterimler, interaktif oturumlar ve iletişim ağları kurma fırsatı sunan etkinlikte, Canon'un içerik üretmede inovasyonu teşvik etme konusundaki kararlılığı vurgulandı.

Canon Orta Doğu ve Türkiye B2C İş Birimi Direktörü Binoj Nair, hızla dönüşen sektörle ilgili: “Canlı prodüksiyon ve yayıncılık ortamı önemli değişiklikler geçiriyor. Tüketicilerin daha kaliteli video ve ses talebi, yayıncılık ekipmanı ve teknolojisindeki hızlı gelişmeleri de beraberinde getirdi. Artık 4K formatında üretilen içeriklerle birlikte, canlı prodüksiyon teknolojisinin güçlendirilmiş görüntüleme kalitesini garantilemek için gelişim göstermesi gerekiyor. Teknolojik ilerlemeler, yayıncıları ultra yüksek çözünürlüklü çıktı sunmaya iterek pazardaki büyümeyi hızlandırdı.  

Teknolojinin evrimiyle birlikte, içerik üretme ve içeriği deneyimleme yöntemlerimizde de hızlı değişiklikler gördük. Canon, görüntüleme teknolojilerinde küresel bir lider olarak, müşterilerimizin farklı ihtiyaçlarını karşılayan yenilikçi görüntüleme çözümleri sunma açısından iyi bir konumda. “See No Limits” kampanyası ve etkinliği, sektörde lider ürünlerimizi sergilemek, müşterilerimiz ve iş ortaklarımızla daha güçlü bağlar kurmak için bir platform sunarak Orta Doğu ve Türkiye’ye bizim için çok büyük bir dönüm noktası oldu. Görüntüleme çözümlerimizle bölgedeki müşterilerimizin içerik üretiminde sınırları yeniden tanımlamalarını sağlamak için sabırsızlanıyoruz. Bu etkinlik sadece görüntüleme sektöründe devrim yaratmakla kalmıyor, aynı zamanda iş ve tüketici ihtiyaçlarını da karşılıyor sözleriyle düşüncelerini paylaştı.

Business Markets Insights'a göre, 2021'de 449,35 milyon ABD doları olan MEA yayıncılık altyapısı pazarının 2028'e kadar 698,32 milyon ABD dolarına çıkması yani yüzde 6,5'lik bir YBBO (Yıllık bileşik büyüme oranı) ile büyümesi bekleniyor.

Yayıncılık sektörü şu an IPTV, web TV, yüksek çözünürlüklü televizyon ve ücretli izleme gibi yeni yayın teknolojilerine yönelik önemli bir talebe tanık oluyor. Zenginleştirilmiş video deneyimlerine yönelik talebin bölge genelinde yayıncıların yolunu açması bekleniyor.